Tuesday, January 31, 2012

Thanks You Allah..



























Allah SWT berfirman : " Wahai anak Adam, telah kami turunkan buat kamu pakaian yang boleh menutup aurat-aurat kamu dan untuk perhiasan" ( Al-A'raf : 26)

Perubahan ke arah kebaikan adalah sesuatu yg terbaik utk dilakukan oleh insan. Perubahan dari fikiran negatif ke fikiran positif, perubahan dr sifat kurang puas hati ke perasaan redha, perubahan kecewa ke pasrah, perubahan dr kelakuan kurang menyenangkan ke kelakuan pemalu kepada riak dan takbur begitu juga dengan perubahan imej ke arah yg lebih di redhai,di senangi dan keselesaan diri kita bila berdepan hari2 dalam hidup.

Begitu juga perubahan pd diri Heteractis Aurora skrg..perubahan pemikiran dan imej adalah seiring. Kematangan dalam pemikiran telah membentuk sebuah penampilan yg semakin baik dalam kehidupan Heteractis Aurora masa kini dan insyaAllah utk selama bernafas di bumi Allah..

Perubahan imej terbaru sgt2 menenangkan jiwa dan hati. Bersyukur atas petunjuk drNya utk diri yang lemah ini. Alhamdulillah..Tq Allah..syukur pdMu..Ya rahman Ya rahim..








No comments:

Post a Comment